Sterilizacija i dezinfekcija – COVID

Poštujući visoke standarde u zaštiti pacijenata, njihovih pratnji i osoblja Poliklinike Roth SVI djelatnici Poliklinike Roth su primili dvije doze cjepiva BioNTech I Pfizer. Tim postupkom smo osigurali najvišu razinu zaštite od epidemije COVID-19 za naše pacijente koji mogu sigurno dolaziti u naše prostore na preglede i operativne zahvate bez rizika od zaraze. Ostale mjere propisane odlukama stožera civilne zaštite za zdravstvene ustanove se i dalje primjenjuju u Poliklinici Roth. Ostanite sigurni, budite odgovorni prema Vašim najbližima i najranjivijima te se također CIJEPITE.

Dezinfekcija i sterilizacija od iznimne je važnosti u koštano zglobnoj kirurgji poradi čega veliku važnost i pažnju posvećujemo ovom segmentu i prije epidemije koronavirusa (COVID-19).

Sigurnost, zdravlja i briga o našima pacijentima naš je prioritet što potvrđujemo prilagođavanjem najvišim svjetskim standardima u sterilizaciji instrumenata i kirurškog pribora te denzinfekciji operacijske sale i prostora gdje borave pacijenti.

Naša poliklinika organizirana je i građena po svim pravilima Ministarstva zdravstva te zadovoljava najviše svjetske standarde u pogledu sterilizacije i antisepse. Sav zrak iz ventilacijskog sustava operacijske sale, aspiratora i anesteziološkog aparata koji se koristi pri radu s pacijentima upućuje se van poliklinike i na taj način ne dolazi u kontakt s pacijentima i djelatnicima u poliklinici. Nakon obrade svakog pacijenta u ambulantiama, RTG-u, operacijskoj sali ili bolesničkim sobama prostorije se potpuno dezinficiraju i zrače UV svjetlima te se svi instrumenti steriliziraju.

Za sterilizaciju instrumenata i operacijskih setova koristimo autoklave Tuttnauer i Melag najviše klase koji odgovaraju najzahtjevnijim kriterijima sterilizacije kao i najstrožim standardima Europske Unije.

Također redovito pratimo sve nove smjernice za sterilizaciju i higijenu u zdravstvu te redovito održavamo sterilizacijsku opremu prema najvišim standardima. Za svakog pacijenta se mijenja kompletna zaštitna oprema.

U doba globalne pandemije koronavirusa COVID-19 mjere prevencije širenja virusa podigli smo na još viši nivo i kako bi se naši pacijenti osjećali sigurno, a sve u skladu s preporukama Ministarstva zdravstva, Hrvatske liječničke komore i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, uveli smo dodatne mjere i sigurnosne protokole u svakodnevnom radu:

• Prije samog ulaska pacijenta u prostor poliklinike mjeri se temperatura beskontaktnim toplomjerom i ispunjava se epidemiološki obrazac
  • Svaki pacijent prije ulaska u polikliniku, ukoliko nema svoju, dobije jednokratnu masku koji mora držati za vrijeme cijelog boravka u poliklinici
  • Prije ulaza u polikliniku obavezna je dezinfekcija ruku, a sredstvo za dezinfekciju je svo vrijeme dostupno pacijentima tijekom boravka u poliklinici
  • Vrijeme čekanja za dogovoreni termin svedeno je na minimum
  • Naručivanje pacijenata planirano je s pauzom kako u čekaoni ne bi bile gužve odnosno u idealnim uvjetima planiranja pacijenti uopće ne bi trebali provoditi skupa vrijeme u čekaonici
  • Između naručenih pacijenata prostor se dodatno čisti i dezinficira, a samo kretanje pacijenata po prostoru poliklinike svedeno je na najmanju moguću mjeru
  • Naši liječnici i medicinsko osoblje u svom radu koriste svu potrebnu zaštitnu opremu: maske FFP3/N95, jednokratne rukavice, prozirne zaštitne naočale ili vizire, kiruršku kapu i jednokratne mantile.

Mi ćemo učiniti sve što je u našoj moći da se kao i uvijek osjećate sigurno u Poliklinici Roth, ali potrebna nam je suradnja i s Vaše strane pa Vas najljubaznije molimo:

• da na dogovorene termine dolazite u točno dogovoreno vrijeme
  • punoljetne osobe molimo da dolaze bez pratnje osim u slučaju kada je ista neophodna
  • u pratnji maloljetne osobe preporučujemo pratnju samo jednog roditelja

Molimo Vas da imate razumijevanja za novonastalu situaciju, ponašajmo se odgovorno, mislimo jedni na druge i pazimo na naše zdravlje i na zdravlje ljudi oko nas.