Recenzije

Giuseppe Iannantuono, 32

Dugi niz godina su me mučile tegobe sa ravnim stopalima. Nemogućnost obavljanja stajaćeg posla, treniranja, pa niti dužeg hodanja. Dr. Roth iz Poliklinike Roth mi je prvi preporučio i obavio operativni zahvat implantatom Bonstar nakon kojeg sam prvi put nakon dugo vremena mogao raditi bez tegoba, trenirati i više ne osjećati bolove u stopalima. Hvala cijelom timu Poliklinike Roth na stručnosti i profesionalnosti.

Domagoj Vidas, 26

Nakon teške povrede koljena na nogometnom turniru u Poliklinici Roth sam učinio artroskopiju koljena i rekonstrukciju prednjeg križnog ligamenta. Sama operacija je prošla bezbolno uz brzi oporavak i povratak svakodnevnim nogometnim treninzima. Ovim putem želim se zahvaliti cijelom liječničkom timu na profesionalnosti, ljubaznosti i odličnim rezultatima. Osobito bi htio pohvaliti individualan pristup mom liječenju, strpljivost te stalnu dostupnost informacijama o mom zdravstvenom stanju od strane dr. Roth.

Ivan Milatovič, 69

Bolovi u koljenu zbog artroze su mi bili nesnosni, kretanje još teže. Terapija matičnim stanicama metodom Lipogems spasila mi je koljena od operacije umjetnog zgloba. Pokretljivost se povećala, a bolovi su prestali. Nakon terapije samo sam dva do tri tjedna morao mirovati,a poslije poštednog režima mogao sam obavljati sve životne aktivnosti. Hvala timu dr. Roth-a koji mi je olakšao i omogućio da jednostavno i brzo prođe cijela terapija i oporavak.

Ivanka Ćulum, 67

Terapija matičnim stanicama na koju sam se odlučila u Poliklinici Roth napokon mi je pomogla da prestanu tegobe artroze u koljenu. Bolovi nakon posla, fizičke aktivnosti bili su svakodnevica. Brz oporavak, minimalno rizičan zahvat te stručnost dr. Roth-a razlozi su zašto sam se na tu terapiju odlučila. Angažiranost oko moga liječenja te profesionalnost i educiranost u Poliklinici Roth je na zavidnom nivou!

Arka Erickson, 42

Povreda ramena na judo treningu znatno mi je otežala svakodnevne životne aktivnosti i obavljanje posla. Doktor Roth mi je dijagnosticirao povredu te operativnim zahvatom sanirao rame. Doktor je pristupačan, u potpunosti mi je objasnio stanje koje je nastalo povredom ali i što me očekuje u postoperativnom oporavku. Makimalna angažiranost i profesionalni pristup cijelog tima olakšali su mi odluku da svoj liječenje započnem upravo u ovoj klinici.

Igor Orešković, 25

Dr. Roth mi je operirao rame zbog povrede nastale prilikom treniranja u teretani. Danas mogu izvoditi sve pokrete, normalno trenirati i raditi. Hvala doktoru na pomoći i profesionalnosti kod zahvata i oporavka.

Vladimir Marovšek, Slovenija, 54

U Poliklinici Roth obavio sam terapiju matičnim celicama na oba kolena. Hvala dr Rothu i njegovom timu na profesionalnom i osobnom pristupu te na rješavanju mog zdravstvenog problema.

Hajdana Bilafer, 9

Dr. Roth je jedini liječnik koji je predložio estetsku operaciju prsta naše kćeri bez velikih zahvata i rezova. Hvala liječnicima, anesteziologu, tehničarima i ostalom osoblju koji su nam olakšali i ubrzali operaciju i boravak u Rijeci.

Ivan Keš, 29

Poliklinika Roth ustanova je u kojoj sam uspješno liječio tegobe sa lumbalnom kralježnicom. Kompletno je opremljena sa svom dijagnostikom za rješavanje tegoba i bolova kralježnice, te je osoblje vrlo pristupačno i ugodno.

Tomislav Čorak, 60

Doktor Roth je jedini liječnik koji mi je predložio terapiju matičnim stanicama za povredu koljena. 7 mjeseci nakon terapije ponovno mogu obavljati sve aktivnosti bez bolova. Preporuka za liječenje matičnim stanicama i za Polikliniku Roth. Hvala na svemu!!!

Matija Štraser, 15

Prve tegobe sa stopalom počeo sam osjećati nakon nogometnog treninga, nisam mogao odigrati svoj maksimum a bolovi su bili nesnosni. Operacija koju je izveo dr. Roth je bila uspješna i omogućila mi da se sportu brzo vratim. Hvala doktoru i njegovom timu koji su prepoznali problem i riješili ga.

Janez Petek, 48

Pristup, strpljenje i stručnost doktora Roth-a je pohvalna. Objasnit će sve nepoznanice te će izdvojiti dovoljno vremena da Vam sve bude jasno. Preporuka svima za liječenje ortopedskih tegoba.

Željko Todović, 36

U Polikliniku Roth putem preporuke sam došao na liječenje iz Srbije. Niz teških operacija i ponavljajućih trauma donijele su mi puno problema sa koljenom. Zahvaljujući artroskopskom zahvatu i terapiji matičnim stanicama danas mogu bez bolova spavati!

Obitelj Stojaković

U Polikliniku Roth došli smo zbog bolova u spuštenim stopalima našeg sina. Implantatom doktora Roth-a trajno smo riješili problem spuštenih stopala. Mario je danas bez ograničenja i može trenirati svaki sport.

Kolinda Leković, 49

Terapiju matičnim stanicama obavila sam u Poliklinici Roth. Zahvaljujem se na pristupačnosti i strpljivosti doktora Roth-a i njegovog tima. Sa povjerenjem im se uvijek možete obratiti.

Fotografije poslije operacije fotografirane su dva dana poslije operacijskog zahvata. Pregled nakon operacije obavljen je tri mjeseca poslije.

Matej Ivković, 42

Imam sina koji od djetinjstva ima spuštena stopala, a prilikom rasta tegobe u vidu bolova pri duljem stajanju i šetanju te estetike bivali su sve izraženiji. Dr Roth je predložio ugradnju Bonestar implantata te objasnio kako ta metoda liječenja ima najmanji rizik od komplikacija, a najbolje rezultate u odnosu na sve druge metode. Odlučili smo se na ovaj minimalno invazivni zahvat koji je prošao vrlo brzo, ožiljak od 1 cm se gotovo i ne vidi, a stopala su u potpunosti ispravljena. Sin je vrlo zadovoljan i slobodno se bavi svim aktivnostima koje poželi. Odnosi prema pacijentu u Poliklinici Roth su zaista vrhunski, a cijeli tim je jako stručan i vrlo ljubazan. Dvojici prijatelja već sam preporučio Polikliniku Roth!

Fotografije poslije operacije fotografirane su dva dana nakon kirurškog zahvata.

Marko Marić, 21

Sa 15 godina u kod Dr Rotha u Poliklinici Roth operirao sam spuštena stopala koja su mi poradi bolova onemogućavala svakodnevne treninge i igranje nogometa. Rezultati su vrlo jasno vidljivi na slikama, a danas se slobodno bavim sportom te dugo mogu stajati bez ikakvih bolova i tegoba. Cijeli tim i osoblje Poliklinike zaista drže do odnosa prema pacijentima, a svaka pretraga i kontrola na koju sam došao bila je ugodna te stručna i porfesionalna. Dr Roth je zaista obavio vrhunski posao te mu se ovim putem iskreno zahvaljujem!

Fotografije poslije operacije fotografirane su jednu godinu nakon kirurškog zahvata.

Fotografije poslije operacije fotografirane su šest mjeseci nakon kirurškog zahvata. Pacijent je bio višestruki prvak u judu u njegovoj kategoriji. Sa BoneStar implantatom nastavio je dominirati na natjecanjima.

Ivan Blažić, 18

Imam spuštena stopala, a ozbiljnije smetnje uz bolove počele su pri intenzivnijem bavljenju sportom. Na preporuku sam došao kod Dr Rotha koji mi je operirao ravna stopala i riješio moje tegobe. Prošao sam brojne klinike u Hrvatskoj te su mi svi sugerirali teže oblike operacija sa slabijim rezultatima dok sam uz pomoć Bonestar implantata odmah bio u mogućnosti vratiti se uobičajenim aktivnostima i svakodnevno se baviti vrhunskim sportom. Rezultati su fantastični, uz potpuno ispravljene svodove stopala nemam više tegoba niti bolova, a s implantatima u nogama treniram svakodnevno te sam postao višestruki judo prvak Hrvatske!

Matea Manestar, 20

Za vrijeme osnovnoškolske dobi znatno su mi se počele kriviti noge. Nekoliko ortopeda tvrdilo mi je da će se noge možda same ispraviti što se nije dogodilo već je na žalost iskrivljenje u smislu X nogu postalo sve izraženije te su mi se prilikom normalnoga hoda koljena međusobno jako sudarala. Po preporuci sam došla kod Prim. Roth-a, a prilikom prvog pregleda vidjelo da je izrazito stručan te zbog velikog iskustva i znanja ulijeva povjerenje. Pristali smo na operativni zahvat koji je predlagao odnosno u kosti ispod koljena stavile su se dvije male pločice (Eight Plate implantati) kako bi usmjerili rast kosti u suprotnome smjeru te kako bi se kosti prilikom rasta izravnale. Zahvat je minimalno invazivan odnosno kroz mali rez na koži od par centimetara, a drugi dan nakon operacije hodala sam na svojim nogama. Noge su se za vrijeme rasta ispravljale te su već za vrijeme srednje škole bile u potpunosti ravne i pravilne kao i danas 7 godina poslije. Za vrijeme liječenja nisam imala nikakvih ograničenja te sam se bez ikakvih tegoba bavila odbojkom. Stručnost i znanje te operativne tehnike koje primjenjuje Prim. Roth su zaista za svaku pohvalu, a najbolje o tome govore rezultati izliječenih pacijenata. Polikliniku Roth bih preporučio svima koji imaju bilo kakvih ortopedskih problema, a najviše onima koji imaju nedoumice u liječenju svoga djeteta s obzirom da je Prim. Roth jedan od najcjenjenijih ortopeda visoko specijaliziran i za djecu!

Robert Kovačić, 45

Već dulje vrijeme imao sam problema sa nožnim palcem odnosno Hallux Valgus deformacijom koja je zadnjih godina postajala sve gora uz izrazite bolove. Nakon kraćeg informiranja čuo sam kako je Dr Roth jedan on najpoznatijih ortopeda u regiji visoko specijaliziran za kirurgiju stopala te da te da Hallux Valgus operira minimalno izvazivnim pristupom. Odlučio sam se na zahvat u Poliklinici Roth, a rezultati na slici sve govore. Deformacija je u potpunosti ispravljena, nemam bolova pri hodu, vrlo brzo sam se vratio aktivnostima, a ožiljak se gotovo i ne vidi. Operativni zahvat obavljen je zaista stučno i profesionalno, a Polikliniku Roth preporučio bih svima koji imaju bilo kakvih ortopedskih problema.

Pitajte doktora

Doc. dr. sc.Sandor Rothprim. dr. med.

• 35 godina iskustva